Bilder

oslove

Hei! Lenge siden sist nå, har vært på hyttetur og i Oslo og har ikke hatt så mye tid til å blogge. Var på hytta til Elisabet med Marta og Maria forrige helg og vi storkoste oss. I går kom jeg hjem fra tre nydelige dager i Oslo med Janne og Martine. Vi kom fram klokken sju på onsdagsmorgen, og etter handling og frokost la vi oss å sov noen timer før vi dro inn til sentrum. På torsdag var planen å dra på tusenfryd! Det var utrolig mange folk der og vi ble stående mye i kø, men var veldig gøy når det endelig ble vår tur da haha. På kvelden dro vi ned til akerbrygge, og satte oss på en av resturantene der. Vi var veldig heldig med været ettersom det egentlig var meldt regn noen dager. Den siste dagen bestemte vi oss får å ta båten ut til Hovedøya og bade og sole oss. Vi har hvertfall hatt kjempefine dager!
Ha en fin dag videre

hyttedager

Heihei!  Grunnen til null blogging i helga er at jeg har vært på hytta med familien. Hadde tenkt å blogge før jeg dro på fredag, men måtte bare skyndte meg å pakke etter skolen da familien ville komme avgårde fortest mulig. Selv om jeg ikke ble så lenge på hytta var det to kjempe fine dager, og på lørdag var vi i konfirmasjon.
Fikk skikkelig sommerferie stemning av å være på hytta med strålende vær. I går tidlig tok jeg toget hjem, og fikk endelig gjort ferdig naturfagsprosjektet. Så deilig å være ferdig med alle innleveringer og prøver - nå er det så og si sommerferie

Håper dere har hatt en fin helg

julaften

Hei dere! Hadd dere en fin dag i går? Jeg hadde en fantastisk dag med besteforeldre, onkel, tante, mamma, pappa og Benjamin. Så vi var fult hus her i år.  Våknet opp i går til julestrømpe og "Tre nøtter til askepott",  før vi hadde grøt med mandel til lunsj. Vi hadde tenkt å dra i kirka, noe vi gjør hvert år. Men selv om vi var tidlig ute var det helt fult når vi kom dit, så da var det bare å dra hjem igjen. Ble "Reisen til julestjerne"n i stedet, som var minst like koselig! Det er absolutt en av mine favoritter på julaften. Middagen var fantastisk god, og jeg fikk så utrolig mye fine gaver! Hadde med andre ord en utrolig fin dag!

farmor, meg og bestemor

Nå skal vi bare ta det helt med ro fram til vi skal begynne å ordne oss til middag hos farmor og farfar.
Ha en super 1. juledag!!

Island 2013 - throw back

Gikk igjennom bildene mine for noen dager siden, og kom over bildene fra Islands reisen i vår. Hadde blogg pause over en lengere periode når vi var der, så har ikke vist noen bilder derifra og for å variere bloggingen litt tenkte jeg at jeg kunne lage et  innlegg noen bilder.
Hele storfamilien reiste til Island for å feire kusinen min Embla sin konfirmasjon, og det var en kjempe fin konfirmasjon og ferietue!

on the airplane

En dag dro vi til Blue Lagoon, et sted hvor man bader ute i varmekilder

Kamilla, meg, Marta & Ingrid

se så fint vannet var!  bildet her er ikke redigert

happy med nye sko

Meg & Embla

søskenbarna min, Kamilla, Ingrid, Embla, meg og Marta

Marta & meg

Ha en fiin dag!

Bilder fra siste dag i London

Har noen flere bilder og dele med dere fra London. Vi tok flyet hjem mandag kveld, så vi hadde hele formiddagen i London. Etter frokost var planen å dra innom Nike og Selfriges. Var så fint og ikke minst mye fint inne på Selfriges. Kunne ha vært der leenge og bare gått rundt å sett.  Vi avsluttet med å kjøpe noen gode cookies og dro å satte oss i  Hyde Park.

savner sommer

Sommeren 2013

Har laget et sammendrag med bilder fra sommeren.  Jeg liker hverfall veldig å lese sånne innlegg, så håper noen av dere også finner det interessant:)

Scarbrorough

Barcelona

Hytta

Oslo

Sommerdager i Trondheim

Har hatt en en kjempe bra og minnefull sommer!♥ Har også reist og opplevd mye:) Nedtelling til neste sommer er allerede igang!

Solnedgang

Hei dere! I dag har vi bare vært på hytta og solt oss, lekt litt med hageslangen, slappet av og grillet  mesteparten av dagen. Etter grillingen dro vi på besøk til søskenbarnet til mamma og familien som har kommet hit helt fra USA. Vi bodde jo noen dager til dem i fjor, når vi var der!!!♥ Så det var kjempe koselig å se de igjen. På vei hjem dro vi innom en strand å kveldsbadet.  Haha jeg kom meg bare med vannet til knærne da, men det var fordi det var så store steiner i vannet og da var det så vondt å gå, pluss at vannet var iskaldt. Men fikk hvertfall tatt en litt bilder:-)

Lillebror

God sommer

Heihei og god sommer allesammen♥  Her noen bilder som er tatt de siste ukene når jeg ikke har blogget. Har blant annet vært på klassetur i Scarborough, vært mye med venner og grillet masse.

Håper alle har hatt en fin start på ferien!

Summer

Satt en dag i ferien og så gjennom bildene mine fra i sommer, så masse minner! Regner med det er flere som er lei av vinter og kulde. Er helt klar for sommer, med sol og varme nå!

Nederste bildene fre weheartit

Thai resturant

Heei! I går spiste vi middag på en ny thailandsk resturant, og det var veldig god mat der. Spesielt vårrullene! Resturanten var også veldig fint, så fikk jo tatt litt bilder.

I kveld kommer Marta og skal liggeover. Har vært så lite sosial denne ferien så det blir bra med besøk.

Ha en fin kveld

Julestemning

God lillejulaften!

Summer memories

Har tatt sammen noen bilder fra sommer og lagd en kollasj av de. Så jeg tenkte at jeg kunne dele den med dere:)

Savner sommeren utrolig mye allerede. Har så mange fine minner fra den♥

Wedding

Her er noen av bildenen fra bryllupet til onkelen og tanten min som jeg var i, i Italia:)

Bilder fra New York 2

Hei dere! Her kommer det neste innlegget med bilder fra New York:)

Håper dere liker bildene:)

Bilder fra New York

Vi var på musical på broadway og så THE PHANTOM OF THE OPERA. Har allerede sett det en gang før i London, men det er veldig bra. Og vi fikk dra back stage etterpå.

Det var helt sykt å gå i time square, med alle de høye skyskraperne med reklamen på!

Det kommer et til innlegg senere med flere bilder. De siste dyrebildene er fra Central park zoo.