juni 2014

roller skating

God morgen dere! Grunnen til at jeg er oppe s tidlig i dag er at jeg straks skal til byen for spise frokost/lunsj med familien i byen. I gr kom Marta p besk og vi hadde planlagt g en liten tur p rulleskyter. Haha vi hadde det faktisk kjempemorsomt der vi rullet avgrde. Vi dro til en park litt bortenfor meg - var s fint og sommerlig der.

Ha en fin lrdag

todays

kjole bikbok cardigan ginatricot sko converse

late breakfast

God morgen! Vknet ganske sent i dag og fikk veldig lyst til bake scones til frokost. Var veldig lett lage og de ble kjempegode! I dag har jeg faktisk ingen planne, noe som er lenge siden og veldig deilig. Drar nok og trener litt senere i dag, ogs fr jeg se hva jeg finner p. Ha en fin tirsdag dere!

sunshine

Heihei! Er noen dager siden sist n - og det er endelig sommerferie! Har hatt en kjempefin helg med mye kos med venner. I dag dro jeg og mtte Marta i byen. Hadde planlagt kjpe noen smting, men endte opp med litt mer enn det. S n blir det sparing fram til jeg reiser p ferie! Etter byturen skulle jeg en tur innom jobb, og der l en mseunge rett utenfor dren. Brukte faktisk en halv time(!) p komme meg inn, da fire mker stupte mot meg hvis jeg begynte g mot dra. Haha var livredd, men kom meg inn tilslutt. Nr jeg kom hjem ble det grillmat og en liten feiring av sankthansaften. Hper dere har hatt en bra helg

genser bikbok veske og skjrt h&m sko toms klokke marc jacobs

en dag igjen

Heei! I dag var det nok en kort skoledag, og i morgen blir det jo faktisk sommerferie! Synes ret her har gtt veldig fort men samtidig sakte. Fles for eksempel kjempelenge siden jeg gikk p ungdomsskolen. Har hvertfall hatt et kjempebra r og ogs blitt kjent med mange nye folk!Krysser fingrene for litt varme og sol de neste ukene, da jeg mest sannsynlig ikke reiser p ferie fr om litt over to uker. Da reiser jeg med familien og Marta til Lisboa!
Dro p trening i kveld og har akkurat spist eple og kesam til kveldsmat. Skal prve legge meg litt tidligere i dag, da jeg nesten ikke kom meg opp i morrest.
Ha en super fredag i morgen

lunsj & bursdag

HeiheiI dag hadde jeg p vekking i rett tid, fr jeg skulle p frokost/lunsj med klassen p Graffi. Har bare forskjellige temadager p skolen denne uken. S i dag var det klassen sin tur til bestemme. Var kjempekoselig og maten smakte nydelig. Etter vi hadde spist oss stappmette dro jeg og Hanne p trening. Noe som frte til sting og vondt i magen, haha. Men fikk faktisk gjennomfrt en god kt likevell.

I gr kveld feiret Julie bursdagen sin! Hun blir 17 p lrdag, men passet bra feire det i gr i og med at alle har rolige skoledager og ingen har reist p ferie enda.

Ble mye drlige mobilbilder, men var bare det jeg hadde i dag. Ha en fin kveld videre!

antrekk

skjrt og topp fra h&mcardigan fra new look sko din sko klokke marc jacobs

lately

Hper alle sammen har hatt en fin helg! P fredag hadde vi klassefest og det ble en kjempekoselig og morsom kveld. L over til Martine etterp og i gr kveld dro jeg til Idunn i det nye, fine huset hennes, og mtte masse kjentfolk. Kjempemorsomt og koselig det ! I dag sov jeg lenge og det har vrt en rolig dag. Begynte p sesong 2 av Orange is the new black og dro p jobb litt senere p dagen.
Ettersom sommerferien nrmer seg med stormskritt har jeg begynt p boka Barnepiken for tredje(!) gang. Synes sommeren er den beste tiden lese bker p. Men jeg er s drlig p huske lese, s fr aldri lest ut bkene. Prver meg p nytt denne sommeren og gir boka en ny sjansje.
God natt

ny sommerkjole

Heei! Bestilte denne ste sommerkjolen p nelly for noen dager siden. Den satt som et skudd p og gleder meg til bruke den i sommer.

I dag startet jeg dagen med volleyball p skolen en times tid fr skoledagen var verdig. Psregnet i slutten, s var klissvt da jeg kom hjem. Hoppet inn i koseklr, fr jeg sovet. Har vrt lite svn i det siste, s det var deilig. N har jeg akkurat kommet hjem fra Julie, hvor jeg har vrt med Thora, Hedda og GudrunVi kjpte inn til taco, og har bare pratet og kost oss.
Ellers har klassen min fri i morgen da vi ikke kan komme opp i muntligeksamen, ettersom vi ble trekt opp til skriftlig. Hper p finvr i morgen, selv om det ikke ser s lovende ut p vrmeldingen..
Ha en fin fredag i morgen!

hyttedager

Heihei! Grunnen til null blogging i helga er at jeg har vrt p hytta med familien. Hadde tenkt blogge fr jeg dro p fredag, men mtte bare skyndte meg pakke etter skolen da familien ville komme avgrde fortest mulig. Selv om jeg ikke ble s lenge p hytta var det to kjempe fine dager, og p lrdag var vi i konfirmasjon.
Fikk skikkelig sommerferie stemning av vre p hytta med strlende vr. I gr tidlig tok jeg toget hjem, og fikk endelig gjort ferdig naturfagsprosjektet. S deilig vre ferdig med alle innleveringer og prver - n er det s og si sommerferie

Hper dere har hatt en fin helg

kveldsmat & innkjp

Heii!
I dag har det vrt nok en solskinnsdag her i Trondheim. Skoledagen var kort og rolig, og resten av dagen har jeg nytet ute i sola. Har sittet med naturfags prosjekt i kveld og fikk etterhvert s lyst p noe godt til kveldsmat. S da dro jeg en tur p butikke og kjpte inn til sjokolade og frukt. S koselig sitte ute i kveldsola med god mat!

I helga var jeg en tur i byen og fikk kjpt noen nye sommerlige ting. Solbrillene og toppen er fra Ginatricot, shortsen fra Bikbok, strandveska fra H&M og sko fra Toms.

nyter sola

Heihei
Da var det mandag igjen etter en kjempe fin langhelg. Vret har vrt s fint, og jeg har kost meg masse med venner, grilling, is og bytur. Ble ogs en bra start p uka med fortsatt herlig vr og mattefremfringen er vell oversttt. Begynner endelig se slutten p alt skolearbeide fr sommeren, deilig!
Nr jeg kom hjem i dag la jeg meg litt ute i sola, i hp om f litt farge p kroppen. Senere ble det grilling med familien og i kveld har jeg vrt barnevakt.
N skal jeg se noen episoder Scandal, som er en serie jeg nettopp har begynt se. S bra og er selflgelig blitt avhengig!