juni 2014

roller skating

God morgen dere! Grunnen til at jeg er oppe så tidlig i dag er at jeg straks skal til byen for å spise frokost/lunsj med familien i byen. I går kom Marta på besøk og vi hadde planlagt å gå en liten tur på rulleskøyter. Haha vi hadde det faktisk kjempemorsomt der vi rullet avgårde. Vi dro til en park litt bortenfor meg - var så fint og sommerlig der.

Ha en fin lørdag

todays

kjole bikbok cardigan ginatricot sko converse

late breakfast

God morgen! Våknet ganske sent i dag og fikk veldig lyst til å bake scones til frokost. Var veldig lett å lage og de ble kjempegode! I dag har jeg faktisk ingen planne, noe som er lenge siden og veldig deilig. Drar nok og trener litt senere i dag, også får jeg se hva jeg finner på. Ha en fin tirsdag dere!

sunshine

Heihei! Er noen dager siden sist nå - og det er endelig sommerferie! Har hatt en kjempefin helg med mye kos med venner. I dag dro jeg og møtte Marta i byen. Hadde planlagt å kjøpe noen småting, men endte opp med litt mer enn det. Så nå blir det sparing fram til jeg reiser på ferie! Etter byturen skulle jeg en tur innom jobb, og der lå en måseunge rett utenfor døren. Brukte faktisk en halv time(!) på å komme meg inn, da fire måker stupte mot meg hvis jeg begynte å gå mot døra. Haha var livredd, men kom meg inn tilslutt.  Når jeg kom hjem ble det grillmat og en liten feiring av sankthansaften. Håper dere har hatt en bra helg

genser bikbok veske og skjørt h&m sko toms klokke marc jacobs

en dag igjen

Heei! I dag var det nok en kort skoledag, og i morgen blir det jo faktisk sommerferie! Synes året her har gått veldig fort men samtidig sakte. Føles for eksempel kjempelenge siden jeg gikk på ungdomsskolen. Har hvertfall hatt et kjempebra år og også blitt kjent med mange nye folk! Krysser fingrene for litt varme og sol de neste ukene, da jeg mest sannsynlig ikke reiser på ferie før om litt over to uker. Da reiser jeg med familien og Marta til Lisboa!
Dro på trening i kveld og har akkurat spist eple og kesam til kveldsmat. Skal prøve å legge meg litt tidligere i dag, da jeg nesten ikke kom meg opp i morrest.
Ha en super fredag i morgen ♥

lunsj & bursdag

Heihei♥ I dag hadde jeg på vekking i rett tid, før jeg skulle på frokost/lunsj med klassen på Graffi. Har bare forskjellige temadager på skolen denne uken. Så i dag var det klassen sin tur til å bestemme. Var kjempekoselig og maten smakte nydelig. Etter vi hadde spist oss stappmette dro jeg og Hanne på trening. Noe som førte til sting og vondt i magen, haha. Men fikk faktisk gjennomført en god økt likevell.

I går kveld feiret Julie bursdagen sin! Hun blir 17 på lørdag, men passet bra å feire det i går i og med at alle har rolige skoledager og ingen har reist på ferie enda.

♥

Ble mye dårlige mobilbilder, men var bare det jeg hadde i dag. Ha en fin kveld videre!

antrekk

skjørt og topp fra h&m cardigan fra new look sko din sko klokke marc jacobs

lately

Håper alle sammen har hatt en fin helg! På fredag hadde vi klassefest og det ble en kjempekoselig og morsom kveld. Lå over til Martine etterpå og i går kveld dro jeg til Idunn i det nye, fine huset hennes, og møtte masse kjentfolk. Kjempemorsomt og koselig det å! I dag sov jeg lenge og det har vært en rolig dag. Begynte på sesong 2 av Orange is the new black og dro på jobb litt senere på dagen.
Ettersom sommerferien nærmer seg med stormskritt har jeg begynt på boka Barnepiken for tredje(!) gang. Synes sommeren er den beste tiden å lese bøker på. Men jeg er så dårlig på å huske å lese, så får aldri lest ut bøkene. Prøver meg på nytt denne sommeren og gir boka en ny sjansje.
God natt

ny sommerkjole

Heei!  Bestilte denne søte sommerkjolen på nelly for noen dager siden. Den satt som et skudd på og gleder meg til å bruke den i sommer.

I dag startet jeg dagen med volleyball på skolen en times tid før skoledagen var verdig. Pøsregnet i slutten, så var klissvåt da jeg kom hjem. Hoppet inn i koseklær, før jeg sovet. Har vært lite søvn i det siste, så det var deilig. Nå har jeg akkurat kommet hjem fra Julie, hvor jeg har vært med Thora, Hedda og Gudrun♥ Vi kjøpte inn til taco, og har bare pratet og kost oss.
Ellers har klassen min fri i morgen da vi ikke kan komme opp i muntligeksamen, ettersom vi ble trekt opp til skriftlig. Håper på finvær i morgen, selv om det ikke ser så lovende ut på værmeldingen..
Ha en fin fredag i morgen!

hyttedager

Heihei!  Grunnen til null blogging i helga er at jeg har vært på hytta med familien. Hadde tenkt å blogge før jeg dro på fredag, men måtte bare skyndte meg å pakke etter skolen da familien ville komme avgårde fortest mulig. Selv om jeg ikke ble så lenge på hytta var det to kjempe fine dager, og på lørdag var vi i konfirmasjon.
Fikk skikkelig sommerferie stemning av å være på hytta med strålende vær. I går tidlig tok jeg toget hjem, og fikk endelig gjort ferdig naturfagsprosjektet. Så deilig å være ferdig med alle innleveringer og prøver - nå er det så og si sommerferie

Håper dere har hatt en fin helg

kveldsmat & innkjøp

Heii!
I dag har det vært nok en solskinnsdag her i Trondheim. Skoledagen var kort og rolig, og resten av dagen har jeg nytet ute i sola. Har sittet med naturfags prosjekt i kveld og fikk etterhvert så lyst på noe godt til kveldsmat. Så da dro jeg en tur på butikke og kjøpte inn til sjokolade og frukt. Så koselig å sitte ute i kveldsola med god mat!

I helga var jeg en tur i byen og fikk kjøpt noen nye sommerlige ting. Solbrillene og toppen er fra Ginatricot, shortsen fra Bikbok, strandveska fra H&M og sko fra Toms.

nyter sola

Heihei
Da var det mandag igjen etter en kjempe fin langhelg. Været har vært såå fint, og jeg har kost meg masse med venner, grilling, is og bytur. Ble også en bra start på uka med fortsatt herlig vær  og mattefremføringen er vell overstått. Begynner endelig å se slutten på alt skolearbeide før sommeren, deilig!
Når jeg kom hjem i dag la jeg meg litt ute i sola, i håp om å få litt farge på kroppen. Senere ble det grilling med familien og i kveld har jeg vært barnevakt.
Nå skal jeg se noen episoder Scandal, som er en serie jeg nettopp har begynt å se. Så bra og er selfølgelig blitt avhengig!