juli 2012

Klar for reise!

Hei dere! N har jeg akkurat spist frokost og skal pakke det siste, fr vi skal kjre til Hamar i dag. Vi blir bare p Hamar i kveld, for gry tidlig i morgen reiser vi til Italia. Blir s deilig med sol og varme igjen.
Er ikke sikker p neste gang jeg fr blogget, men skal prve at det ikke blir s lenge til:)

Ha en finfin dag<3
Skal dere reise noe mer i ferien?

Lunsj p Clarion hotell

Hei! I dag mtte jeg og Marta st opp kl ti, noe som er tidlig for oss. Fordi vi skulle p lunsj p Clarion hotell sammen med farmor og Ingrid(sstra til Marta). Det var utrolig koselig og veldig god mat der. Og etter vi hadde spist gikk jeg, Marta og Ingrid i byen og shoppet litt. Kjpte ikke s mye, men kan kanskje vise det senere.

N m jeg pakke, for i morgen reiser vi til Hamar. Er s drlig p pakke, tar alltid med for masse. Men ha en fin dag videre<3

Sleepover

Hei dere! N er jeg til Marta, sskenbarnet mitt og ligger over. Vi har akkuratt sett EasyA, og hatt en veldig koselig kveld. Vi har ogs tatt en del bilder og ledd masse, haha. Her er noen av bildene.

Ogs bakte vi s mange kanelsnurrer. Som ble super gode.

Kveldsmaten vr, smooties og boller

God natt<3

Hjemme igjen

Heii! Da er vi kommet hjem fra stangvik. M si festivalen var litt anderledes en jeg hadde trodd. Hadde trodd det skulle vre snn fult av folk, stor scene der osv, men det var det alts ikke. Er i hver fall s glad Julie kunne bli med, hadde ikke blitt det samme uten. S vi hadde en koselig kveld i gr da. Det ble ble heller ikke noen brae bilder, menmen, n reiser jeg jo snart til Italia og da blir det sikkert masse biler:)

Ha en fin kveld:)

27 juli

Hei! N m jeg skynte meg skrive dette innlegget her. Fr n drar vi snart henter Julie fr vi kjrer til til Stangvik. Satser alt p bra vr! Og hper p at det er nett der, hvis ikke blogger jeg nr jeg kommer hjem i morgen kveld.

Bakte s gode boller i gr, mtte bare legge ut et bilde, hehe.

Ha en fin fredag<3

Good morning sunshine

God morgen:) N har jeg akkurat spist en god frosost. I dag tror jeg det blir en veldig rolig dag, drar kanskje en tur til byen. Ogs m jeg pakke litt til vi skal dra til Stangvik i morgen. Vet ikke om det blir blogging der, men vi kommer hjem p lrdags kvelden. S det er bare en liten tur.

Som vanlig er det overskyet her i Trondheim i dag. Er s lei av vret her.
Blogges senere! Ha en finere dag<3

Nytt kamera!

Da har jeg akkurat kommet hjem fra byen og kjpte nytt kamera. Er s glad og n har jeg ftt super blogglyst. S n blir det mere bilder p bloggen.

Ha en super dag!<3

Love sun

Hei:) I dag er det den frste dagen siden jeg kom hjem at det har vrt litt varmt og sol. Har vrt i byen og kjpt inn litt smting. Blandt annet sko til bryllupet jeg skal i. Dere fr se de senere, s fine. Frste august reiser jeg, mamma og lillebror til Italia. Og der skal vi p bryllup til onkelen og tanten min. Gleder meg veldig, og det blir deilig med varmt vr igjen.
MEN i morgen skal jeg kjpe nytt kamera! Vi fikk heldigvis forsikring p det, etter at det bli stjelt/mistet i Boston. Ble s glad:D S da blir det ogs mere blogging.

Bildene er fra en strand i Chicago. Savner det snn!
Bloggens i morgen<3

Hyttetur

Hei dere! Grunnen til ikke noe blogging er fordi jeg dro p hyttetur til oppdal p torsdag. Vi var p hytta til Thora, som er ei av bestevennene mine. Sammen med tre andre venninner, Julie, Gudrun og Janne.
P fredag var vi blandt annet p ridetur. Det var veldig koselig p starten, helt til den hesten jeg ridde og Gudrun ridde p begynte sparke etter hverandre. S det ble litt drama og vi ble veldig skremt. Og Gudrun ble sparket i forten. Men ingen datt av heldigvis Ogs spiste vi p Peppes pizza p kvelden. Vi koste ogs masse med noen kaninunger som var naboen sine, De var s utrolig ste. Og Janne fikk ta med seg to hjem!Selv om det var iskaldt og litt regn hadde vi det veldig koselig og vi spiste masse god mat og s film Ogs tok vi toget hjem i gr.

Hesten jeg ridde p. Den het trampoline, haha

Har ingen brae bilder fra hytteturen, Janne har mange s kanskje det kommer senere.

17 juli

Hei! Sorry for s drlig blogging. Men som sagt har jeg jo mistet kameraet mitt, og da for jeg ikke tatt s mange bilder s da er det ikke like gy blogge. Men jeg skal prve bli flinkere.
I gr var jeg p trening , ellers gjorde jeg ikke noe spessielt. I kveld drar jeg til Janne og liggerover.Vi har bare mtt hverandre p trening etter jeg kom hjem. S det blir sikkert veldig koselig.

Bilder er fra bursdagen min i mai:)
Ha en fin dag !

Bilder fra New York 2

Hei dere! Her kommer det neste innlegget med bilder fra New York:)

Hper dere liker bildene:)

Hjemme i Norge

Hei! Da et jeg hjemme igjen etter 2 og en halv uke i USA. Kom hjem i fire tiden i gr, og var s trtt. Vi hadde ikke sovet p over ett dgn p grunn av tidsforskjellen og reisen. Har akkuratt sttt opp n. Hvis jeg hadde sovet lenger hadde jeg bare fortsatt snu p dgnet. Men i dag tror jeg det blir en veldig rolig dag.

P onsdag dro vi til flyplassen i fem tiden. S vi hadde nesten en hel dag i new York fr det. Etter en stor amerikansk frokost dro jeg og mamma i noen butikker. Og det ble den siste shoppingen i New York for denne gangen. Skal helt sikker tilbake! S dro vi p high line og spiste lunsj. High line er noen gamle togskinner som ikke lenger brukes, som n er gjort om til en lang fin ggate. Og den er litt hyere oppe enn de ordentlige gatene, s man kan se ned p de. Det er ikke noen butikker der eller noen snn, men det er sm boder der som selger mat og drikke. S etter vi hadde spist taco til lunsj skulle vi tilbake til hotellet for hente bagasjen vr. Men vi dro frst innom Dylan's Candy Bar, som er en stor godteri butikk og kjpte is.

Her er vi oppe p high line

Ha en fin dag!<3

Outfit 10/7

Alt er fra forever 21

N drar vi inn til Boston. Vet ikke om jeg fr blogget p hotellet.
Ha en fin dag!

Hampton beach

Heei! I dag har vi vrt p stranden i nesten hele dag. Det var en fin strand men vannet var kaldt og det kom masse blger s det ble ikke s mye bading, men da ble det mer soling. Og i gaten ved siden av var det sm butikker og resturanter, som vi gikk litt s i. P vei hjem spiste vi middag p en seafood resturant. Men jeg er ikke s glad i reker og krabber osv, s da spiste jeg kylling.
I morgen drar vi inn til Boston city for shoppe litt, fr vi tar bussen tilbake til New York. Vi skal sove p hotell der en natt, ogs drar vi hjem p onsdag, men vi er ikke i Norge fr p torsdag da.

God natt?

Frste dag i Boston

N har vi akkurat kommet tilbake til huset, etter vi har vrt og badet. I gr kom vi til Boston. Vi tok frst fly i ca to og en halv time, ogs buss i fire timer. Og jeg klarte legge igjen kameraet mitt p bussen. Og jeg vet ikke om jeg fr det tilbake enda:-( Er s sint p meg selv fr at jeg ikke sjekket om jeg hadde det fr vi kom helt fram. Vi har ring, s hper virkelig at noen finner det. Det var ogs helt nytt.
Men ja, de vi bor hos har S fint hus, og det er liksom litt p landet s de har stor hage.

Det er s sykt mange fine hus her. Og det er akkurat passe varmt. Tror det er rundt 30-35 grader, mens i det andre stedene vi har vrt har det vrt litt over 40 grader. Og da er det fr varmt g i byen og p stranda osv. Vi har egentlig ikke gjort s mye i dag. Men n skal vi snart spise middag.

trtt..

Blogges:)

Bilder fra New York

Vi var p musical p broadway og s THE PHANTOM OF THE OPERA. Har allerede sett det en gang fr i London, men det er veldig bra. Og vi fikk dra back stage etterp.

Det var helt sykt g i time square, med alle de hye skyskraperne med reklamen p!

Det kommer et til innlegg senere med flere bilder. De siste dyrebildene er fra Central park zoo.
Blogges i morgen!

Last day in Chicago

Hei!! N har jeg akkurat pakket kofferten til vi reiser i morgen. Det blir egentlig litt trist reise herfra fordi jeg har hatt det s bra, og det er s mange koselige folk her. Men det blir sikker veldig fint i Boston . her kommer et innlegg om dagen i dag.

Nr jeg sto opp var det pannekaker med sirup og jordbr til frokost. Skikkelig amerikansk, men det var veldig god. Etter frokosten dro jentene og fikset neilene vre p diamond nails., ogde ble kjempe fine.

Tror vi var der i snn to timer fr alle var ferdig. Fikk ogs fransk manikyr p trne. Etter det dro vi spiste lunsj, fr vi dro til et stort shopping senter, fr shoppe. Det ble ikke s mye shopping, men litt ble det. S spiste vi middag, og dro p en liten bttur. Det var veldig mrk og varmt, men ogs fint. P vei hjem dro vi innom huset til datteren til hun vi bor hos. Det er s utrolig mange fine hus her!

Et bilde fra btturen, litt uklart. Men det var egentlig mye mrkere. Nr vi kom hjem badet vi litt i bassenget, og n skal jeg legge meg.

Skal prve f fikset litt p designet i morgen. Og det skal snart komme en finere header. Skal ogs f lagt ut mere bilder:)

Bilder fra 4th of July

I gr(forrigrs) var det 4 juli, som er nasjonaldagen til USA. S det ble feiring. Det er litt anerledes feiring enn i Norge p 17 mai. De gr f.eks ikke s mye i tog. Men familien til de vi bor hos kom p besk og vi grillet, hadde masse god mat, og koste oss i bassenget. I 8 tia begynte det masse fyrverkeri, og det varte utover hele kvelden. Vi satt ute s p, og det var utrolig varmt. Fikk ogs kjempe mange myggstikk. Men her er noen bilder fra dagen.

Kjeks med grillet mashmellow og sjokolade! Veldig godt, men ogs veldig stt haha.

Ble egentlig ikke s masse bilder. Blogges i morgen:)

Waterpark

Heia! Idag har vi vrt i Deep River Waterpark. Det er en park med masse sklier, basseng osv. Det var veldig varmt, men deilig i vannet. Vi er p ferie i Chicago n. S vi ligger 7 timer bak norsk tid. Derfor kommer noen innlegg nr det er natt i Norge. Vi kom til chicago p mandag, og drar til Boston p lrdag. Fr vi kom hit var vi i New York i en uke. Vi bor til noen venner som har veldig fint og stort hus. De har basseng, eget solarium og ja...drmmehus.
N har det akkurat vrt en liten storm her. S vi har vrt uten strm i ca en time. Men n er den tilbake.

P vei hjem dro vi innom Albanese godteributikk:D

-Mathilde

Starte blogge!

Hei! Da tenkte jeg at jeg skal begynne blogg.Jeg heter Mathilde, er 15 r og kommer fra Trondheim. I fritiden min turner og danser jeg. P bloggen min kan du lese om hverdagen min, bilder, outfit og mer. Hper du har lyst til lese bloggen min:)

Velkommen til min blogg!

Dette er den frste posten p min nye blogg ;)