juli 2014

videoklipp fra lisboa

Da har jeg fått satt sammen noen klipp fra Lisboa. Ble ikke lange videoen, men tenkte å dele den uansett.
Dere får ha en fin lørdag videre

fotos de lisboa

Heihei! Ble ikke så mye blogging da jeg var i Lisboa, men tok selvfølgelig masse bilder. Når jeg leser andre blogger synes hvertfall jeg bilder og blogging om reiser er noe av det beste å lese om. Så jeg tenkte å vise noen av bildene jeg har fra turen, også kommer videoen i morgen.
Får så lyst til å dra tilbake av å se på bildene - vi hadde en nydelig uke

disse sommerdager

Hello! Er ikke så mye å blogge om fortiden ettersom dagene går til det samme - soling, grilling, bading og å bare slappe av ute i varmen. Holder på å sette sammen noen klipp til en liten film fra Lisboa! Blir ikke så mye men skal prøve å få postet det i morgen.
Nå skal jeg begynne å lage taco til familien, så få jeg se hva som skjer i kveld. Hele jentegjengen er bortreist eller opptatt akkurat nå, så jeg må jo være så kreativ med meg selv får å ikke kjede meg i hjel. Gleder meg masse til helga nå da jeg, Marta, Elisabet og Maria planlegger hyttetur! Og etter det blir det Olso med Martine og Janne, så har hvertfall mye å se fram til. Ha en fin dag videre dere

sunside

Heihei dere! Hver dag etter jeg kom hjem har jeg våknet sent til strålende sol og dagene er full av soling, bading og å møte venner jeg ikke har sett på leenge. Har virkelig vent meg til det gode været og er jo nesten for varmt! I går møtte jeg Julie i Ilsvika og vi koste oss med bading og soling. Vi møtte Thora senere på kvelden og tok enda et lite bad. Var faktisk overraskende deilig temperatur i vannet!
Nå skal jeg lage meg litt kveldsmat og sette meg ute å se på Scandal. Håper dere har hatt en fin dag hvor enn dere er

belem

Hei! Da er jeg hjemme igjen etter to kjempefine uker borte! Vi landet på Gardermoen onsdagskveld og var på hytta fram til fredag. Da kjørte vi opp til en annen hytte på fjellet. Ble overrasket over at det lå en stor, fin sandstrand like ved og været var kjempe herlig!

Siden flyet vårt ikke gikk før på kvelden på onsdag hadde vi nesten hele dagen der nede. Vi tok trikken til bydelen Belem. Rakk ikke så mye mer enn å spise lunsj og å gå litt i gatene, men det var kjempe fint og de koselige gatene vi gikk i. Savner byen allerede og selv om det var litt deilig å komme hjem kunne jeg hvert der mye lengere!

Ha en fin kveld dere

so much fun

I dag tok vi toget igjen til en ny strand for å prøve surfing! Vi var på et kurs i litt over en time og det var mye vanskeligere enn jeg trodde. Man ble også kjempe sliten av å holde på i vannet så lenge, men det var utrolig gøy!! Etterpå lå vi bare på stranden i noen timer til det var på tide å ordne seg til middag. I kveld spiste vi på en kjempe fin resturant med nydelig mat. I morgen er det den siste hele dagen her, så den skal nytes fult. Håder dere har hatt en fin dag

estoril

Heii♥ Nå har vi akkurat kommet tilbake på hotellet, etter middag og vm-finale. Tidligere i dag tok jeg og Marta toget til stranden Estoril. Rakk ikke og være der i såå mange timer, men stranden var fin og vi koste oss. Var nemlig veldig viktig for lillebror og pappa at vi var ordnet ferdig til middag klokka sju, så vi rakk å sette oss ned på en resturant til finalen begynte.
I morgen står surfing på planen så da må vi opp ekstra tidlig. Gleder meg til å prøve det!

yesterdays outfit

topp ginatricot skjørt h&m sko toms

♥ ♥

encantará aquí

Etter frokost i dag tok jeg, mamma og Marta toget til en strand litt utenfor byen. Der lå vi i noen timer og spiste etterpå en god lunsj. Er ganske så solbrent på magen, ettersom vi syntes det gikk litt sakte med brunfargen og smurte oss med sololje bare de siste minuttene før vi skulle dra. Virket litt sterkere enn jeg trodde haha.
Ellers er Lisboa en så koselig by og gleder meg til å besøke flere strender ♥

first day in lisbon

Heihei! Har vært lite oppdatering i det siste, og akkurat nå befinner jeg meg i Lisboa! Kom fram i morrest etter en lang natt med null søvn, så nå er vi ganske trøtte og skal snart legge oss. Har hatt en veldig rolig og deilig dag. Etter vi hadde spist lunsj og vært en liten tur inn mot sentrum dro vi tilbake til hotellet og benyttet takterassen på hotellet. Ble liggende i sola i noen timer før vi dro ut å spiste middag. I morgen drar vi ut til en av de fine strendene her. Tror det skal bli veldig fint! God natt dere

todays look

genser topshop bukse cubus sko new balance veske mango

piknikk

Heihei! De siste dagene har vært så herlige - fylt med grilling, kubb, byturer, soling, sverigetur, badminton, caféturer, og sol♥ Finværet har endelig kommet og det er ikke så ille å være i Trondheim, mens de fleste har reist på ferie.
I dag kom Elisabet og Marta, og vi dro tilbake til parken vi gikk på rulleskøyter i for noen dager siden. Vi kjøpte inn masse god frukt og satt oss ned midt i sola. Var kjempevarmt og vi koste oss masse!

Håper du også har noen fine dager hvor henn du befinner deg akkurat nå