juli 2014

videoklipp fra lisboa

Da har jeg ftt satt sammen noen klipp fra Lisboa. Ble ikke lange videoen, men tenkte dele den uansett.
Dere fr ha en fin lrdag videre

fotos de lisboa

Heihei! Ble ikke s mye blogging da jeg var i Lisboa, men tok selvflgelig masse bilder. Nr jeg leser andre blogger synes hvertfall jeg bilder og blogging om reiser er noe av det beste lese om. S jeg tenkte vise noen av bildene jeg har fra turen, ogs kommer videoen i morgen.
Fr s lyst til dra tilbake av se p bildene - vi hadde en nydelig uke

disse sommerdager

Hello! Er ikke s mye blogge om fortiden ettersom dagene gr til det samme - soling, grilling, bading og bare slappe av ute i varmen. Holder p sette sammen noen klipp til en liten film fra Lisboa! Blir ikke s mye men skal prve f postet det i morgen.
N skal jeg begynne lage taco til familien, s f jeg se hva som skjer i kveld. Hele jentegjengen er bortreist eller opptatt akkurat n, s jeg m jo vre s kreativ med meg selv fr ikke kjede meg i hjel. Gleder meg masse til helga n da jeg, Marta, Elisabet og Maria planlegger hyttetur! Og etter det blir det Olso med Martine og Janne, s har hvertfall mye se fram til. Ha en fin dag videre dere

sunside

Heihei dere! Hver dag etter jeg kom hjem har jeg vknet sent til strlende sol og dagene er full av soling, bading og mte venner jeg ikke har sett p leenge. Har virkelig vent meg til det gode vret og er jo nesten for varmt! I gr mtte jeg Julie i Ilsvika og vi koste oss med bading og soling. Vi mtte Thora senere p kvelden og tok enda et lite bad. Var faktisk overraskende deilig temperatur i vannet!
N skal jeg lage meg litt kveldsmat og sette meg ute se p Scandal. Hper dere har hatt en fin dag hvor enn dere er

belem

Hei! Da er jeg hjemme igjen etter to kjempefine uker borte! Vi landet p Gardermoen onsdagskveld og var p hytta fram til fredag. Da kjrte vi opp til en annen hytte p fjellet. Ble overrasket over at det l en stor, fin sandstrand like ved og vret var kjempe herlig!

Siden flyet vrt ikke gikk fr p kvelden p onsdag hadde vi nesten hele dagen der nede. Vi tok trikken til bydelen Belem. Rakk ikke s mye mer enn spise lunsj og g litt i gatene, men det var kjempe fint og de koselige gatene vi gikk i. Savner byen allerede og selv om det var litt deilig komme hjem kunne jeg hvert der mye lengere!

Ha en fin kveld dere

so much fun

I dag tok vi toget igjen til en ny strand for prve surfing! Vi var p et kurs i litt over en time og det var mye vanskeligere enn jeg trodde. Man ble ogs kjempe sliten av holde p i vannet s lenge, men det var utrolig gy!! Etterp l vi bare p stranden i noen timer til det var p tide ordne seg til middag. I kveld spiste vi p en kjempe fin resturant med nydelig mat. I morgen er det den siste hele dagen her, s den skal nytes fult. Hder dere har hatt en fin dag

estoril

HeiiN har vi akkurat kommet tilbake p hotellet, etter middag og vm-finale. Tidligere i dag tok jeg og Marta toget til stranden Estoril. Rakk ikke og vre der i s mange timer, men stranden var fin og vi koste oss. Var nemlig veldig viktig for lillebror og pappa at vi var ordnet ferdig til middag klokka sju, s vi rakk sette oss ned p en resturant til finalen begynte.
I morgen str surfing p planen s da m vi opp ekstra tidlig. Gleder meg til prve det!

yesterdays outfit

topp ginatricot skjrt h&m sko toms

encantar aqu

Etter frokost i dag tok jeg, mamma og Marta toget til en strand litt utenfor byen. Der l vi i noen timer og spiste etterp en god lunsj. Er ganske s solbrent p magen, ettersom vi syntes det gikk litt sakte med brunfargen og smurte oss med sololje bare de siste minuttene fr vi skulle dra. Virket litt sterkere enn jeg trodde haha.
Ellers er Lisboa en s koselig by og gleder meg til beske flere strender

first day in lisbon

Heihei! Har vrt lite oppdatering i det siste, og akkurat n befinner jeg meg i Lisboa! Kom fram i morrest etter en lang natt med null svn, s n er vigansketrtte og skal snart legge oss. Har hatt en veldig rolig og deilig dag. Etter vi hadde spist lunsj og vrt en liten tur inn mot sentrum dro vi tilbake til hotellet og benyttet takterassen p hotellet. Ble liggende i sola i noen timer fr vi dro ut spiste middag. I morgen drar vi ut til en av de fine strendene her. Tror det skal bli veldig fint! God natt dere

todays look

genser topshop buksecubus sko new balance veske mango

piknikk

Heihei! De siste dagene har vrt s herlige - fylt med grilling, kubb, byturer, soling, sverigetur, badminton, cafturer, og solFinvret har endelig kommet og det er ikke s ille vre i Trondheim, mens de fleste har reist p ferie.
I dag kom Elisabet og Marta, og vi dro tilbake til parken vi gikk p rulleskyter i for noen dager siden. Vi kjpte inn masse god frukt og satt oss ned midt i sola. Var kjempevarmt og vi koste oss masse!

Hper du ogs har noen fine dager hvor henn du befinner deg akkurat n